Hemma

Hejsan
Jag har just kommit hem och är astrött. Vi fick tillbaka nåt j*vla "kängru-test", och läraren sa att det bara var en i hela 7an typ som hade fått mellan 0-9 poäng (sämst asså) och gissa? DET VAR JAAAG! Höhöhö... Men jag bryr mig inte så mkt, för jag gissade på alla och trodde inte att lärarna skulle kolla på det, för det var typ till en tävling i europa eller nått :S Aja haha. Känner mig såå smaart ;)

Och jag har sprungit idag också, =) Vi sprang på idrotten, och jag slog mitt rekord! Woho..!
Hmm, jag och imorn ska vi kolla på film hela förmiddan =D fan va skönt =P

Vi ska se Troja med Brad Pitt imorn :P
Inga lektioner på förmiddan! jeje!!

Juste fick Mr Blobby till lunch! Bläk =P

Hare braa =) Puss puss

/FRITZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0