Bra dag =)

Tjoho
Idag var det i alla fall en bra dag,  åkte till skolan med Malm, som vanligt, det var fint väder och jag vara allmänt glad =) Sen skulle vi typ planera för nån tårttävling ... ? jaao jag ska typ köpa småknattar till på måndag.
Sen käka vi lunch, och sen hade vi lång rast och sen kolla vi på Bert!

Jaa, och efter det så åkte jag och Sara och Malm till Vällingby. jag köpte jeansleggings och Brun-utan-sol kräm från Åhlens, (bara för att Kissie tipsade om den!) och jag måste rekomendera den, krämen var typ redan brun, så jag blev ganska brun direkt. Luktar gott gör den också! Superbra och billig: bara 80 spänn.. =D

Jaao iaf, Gick till ÖB och köte tuggumi också =)


Jeansleggings från Gina!


Och brunkrämen.. !

Nån frågade om jag fick reda på vem som skrev den där lappen till mig..? Asso, det var faktiskt inte så farligt som jag trodde, Jag fick först bara reda på att han hade skrivit att han hatade mig, så jag gick hem för att jag blev så ledsen, men sen pratade jag med Miriam och det var bara konstiga saker det stod, inga "taskiga" direkt... typ, "du har fuskat!!" och "Byt namn!!" ??? haha, såå jaaa... lite konstigt kanske..!! (han hade skrivit "hata kristin med hjärtat :) <3") hahaah???
Och det var ANDREAS SJÖBLOM som hade skrivit det... hahahah!!
(en liten efterbliven idiot som ville vara 'cool' inför sina "kompisar"...?)
Så det var inte så mkt mer med det, =)

Har FF och BF nu haha!! Maahahahah, hela huset för mig själv, inte ens voffsingen är här!! Härligt..!
Så nu ska jag ta något att äta, är värkligen hungrig =)

Ha en trevlig helg, hörs senare =)

Puss

Kommentarer
Postat av: sara

sjöblom = idiot som inget vett har :P:P

haha!

yeeeaaahhhh, FF ;D

2009-05-29 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0