Fredag !

                                                                                    
Hejsan wiho idag är det fredag
Idag kommer nya 6orna till skolan, får väl hoppas att Assis lillebrorsa kommer i vårt arbetslag så vi kan mobba honom lite...... näääää skojjar bara!!
Men iaf just nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp, men jag börjar ju 9. 40 så jag kan kolla lite på tv eller nått =)
Malm messade igår och undra om vi kunde åka till vällingby idag, så det ska vi göra! Jag får ställa in middag med mormor och morfar bara men det gör inte så mkt =)

Well well ....
Hoppas att alla har en uuunderbar dag för det ska jag ha!!!......(?) hahah.....
Puss
Hare bra

Looove
               

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick du reda på vem som hade skrivit det där om dig?

2009-05-29 @ 14:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0