fritzbloggen

Hej
idag skulle jag och Sara skapa en blogg i alla fall ,men blev inget av pga  att vi inte fick till headern.. jaja.. men jag ska ändå försöka fixa en header... får väl se hur det går med det.. =)
Nu har jag ganska ont i magen...
blöööö för att ha ooont...suuckk
i alla fall , jag laddar upp lite bilder från idag :


Melker var söt imorse... satt och suktade efter min nutella-macka =)


Jag och Sara.. gulliga vi är haha...
Kaanske inte världens vackraste bild på mig men.. ååååh jag älskar saras änglahåår haha... så jävla fint =)


Fixade lite med photoshop, fick till den här bilden på vovven =) visst blev den fin iaf?
Jag får nog träna lite mer på photoshop sen, men just nu tänkte jag kolla på vänner, eller förska fixa med headern =)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Sötnosar

2009-05-06 @ 20:44:48
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0