Halv hemstudiedag!

Idag hade vi halv hemstudiedag på förmiddan! Wiho! :P Iaf, sen vid halv ett gick jag till skolan, vi skulle ha HK, så vi gjorde typ frukost.. Var ganska cilligt, behövde inte diska så mycket efter heller, plus att vi slutade lite tidigare också =). sen cykla jag hem, snackade med min granne Linus (det är en tjej..kvinna kanske..?=)) iaf, hon ville typ att jag skulle gå på en kurs.. =) får väl se.. kanske!

Och sen satte jag mig och kollade på lite klänningar på Nelly.com, dom har såå fina klänningar!! =D! Måste bara hitta den ultimata, och sen ska jag köpa den! Måste ha nån till skolavslutningen ;).



I love it!! =D!!


Ha en braa dag!
Mjaao ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0