Hemma från landet

Hejsan
Nu är jag hemma igen, jag åkte ju ut till landet i lördags, =)
Men nu tänkte jag bara berätta om vad som hände i fredags ;)

Jag typ gjorde lite mat och käkade och sen kom Asmayit, och vi var typ ute och gick lite och köpte godis (jag köpte en amigo chocklad kaka) och sen lite senare följde jag henne en bit hem. Hennes pappa ringde typ och var ganska arg, utan anledning (?!) han ville typ att hon skulle komma hem... konstigt? Jaja i alla fall, sen ringde hon mig lite senare och sa att hennes föräldrar var typ sitarga på henne för en grej... =( !! Men asså, dom fattade inte, så jävla taskigt mot Assi... BLÖ!
I alla fall, vi bestämde att hon skulle komma till mig, men hon fick inte gå ut för sin pappa typ... :(
Tyckte väldigt synd om henne i alla fall, fett konstiga föräldrar..?!

aah så var det =)
men vi hade kul innan i alla fall, så sammanfattningsvis blev det en bra fredag!


Pappa var ganska full också, och han skickade några konstiga sms till mig ;)

Pappa: ja kristin kul hej
Pappa: :) ;) :*
Pappa: jag är kalles syster
Pappa: nej jag skickade till fel person
Pappa: god natt nu kommer jag ner

Haha, jag satt nere i vardagsrummet, och han satt uppe i baren =)
Konstig är han, och han smsade med kalles kompis och sa att han var Kalles (min bror) syster.. jag blev lite arg på honom :S  haha =)

Ha det bra, jag ska skriva om landet sen också =)
Puss


17 dagar kvar tills vi åker till Tunisien!

Kommentarer
Postat av: sara

varför var dom sura på assi?

2009-06-01 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0