I <3 The Hills

Jaaa det är så roligt! Nu mår jag bra, mådde lite dåligt förut, men nu är det braa =) ska vara glad nu, känns som det behövs efter en lång depperiod, så jag har bestämt att:

- Vara med SARA och ASSI och MALM och alla mina andra vänner oxå... HELA TIDEN, inget sitta hemma och tråka från och med nu!!!! =D

- Jag ska GÅ TILL SKOLAN och VARA DÄR HELA DAGEN! Maaaahahah =)

- jag ska tvinga med Sara till stan och köpa BRUNKRÄM till henne!!!!! yee

- Jag ska köpa grejer och kläder och brunkräm till mig själv (asso jag menar brun-utan-solkräm =))!

- Och imorn ska jag vara med Sara!!!!! det ska jag!!!
(förlåt, jag vet att du redan förlåtit mig, men nu ska du förlåta mig för att jag varit så tråkig och blööööig på sista tiden. och förklt för igår, FÖRLÅååååT!!!!  :)? )


 Så så ligger det till!! Nu vill jag kolla på The Hills, men måste antagligen vänta tills imorn :/
I LOVE YOU SARA! :)


Jag älskar blå himmel =)


Hur kan man inte älska henne??


Hahah Remeber??


Det här kommer man ihåg.. XD goda tider


söta människaaaa ...!! gaaahhhhhhhhhhhhh varför är du så vackerrr!!!!


Ja! jah kommer ihåg det hära"!!! wiiiho! :'P


Vacker <3!!


vackrast av alla såklart!!?? haha xd


Pussss ha det bra imorn ska bli en bra dag =)

Love y'all =D

Kommentarer
Postat av: Sara

- Hehe, okej.. tack i guess ;)

2009-05-28 @ 21:49:54
URL: http://modigs.blogg.se/
Postat av: sara

det där skrev fan inte jag!? :S

men NU skriver ja: TACK! LOVE YOU TOOOO!!!!

(sorry för ja inte pallade göra nåt idag : /!! )

p.s vackra bilder på mig, höhö!

2009-05-29 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0