Jaa jag ska.. =)

Hej
Jag vet att jag inte bloggat på jättelänge.. men jag har inte pallat... suck suck =)
Har varit inne på datan och läst bloggar just, ingen som skriver nåt intressant faktiskt.
Jag brukar typ läsa Kissies, Kenzas och Blondinbellas bloggar, dom vanligaste tror jag.. Kissies är bäst iaf, även fast jag verkligen tycker att hon är så Barbie som man får bli.. suck haha =). Hon brukar iaf skriva roliga saker, om vad hon har shoppat och grejer, när Blondinbella skriver om typ politik (?!) Inte så jätteintressant enligt mig.. =)


KISSIE .. ogillar henne, men hon skriver om roligare saker än Blondinbella iaf.. so!

Ha det bra allihopaa!
Nu ska jag sussa!! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0