Shoho!

Idag var jag Malm och Jojjo inne i stan,
för Jojjo skulle köpa nya skor, (ett par snygga converse-kopior blev det) och jag och Malmen skulle bara kolla vart McDonald's låg.. hehe,,
Och jag måste prova den där McFeast med bacon,, yumm, verka jättegoo! McFeast är ju fan det godaste hamburgaren, eller hur?? =) yummi!

Sen stack Jojjo till Hammarby, till Calle den Coole (yeeeah) hennes kille =)...
Och jag och Malm tänkte typ åka till skolan igen =)..
På T-banan satt typ en gammal tant i kupén bredvid oss, och så började hennes mobil ringa,,
så tog hon upp VÄRSTAA Iphones,, whaat? En gammal tant + Iphone/Ipod touch,, ? Det passar verkligen inte ihop..
I alla fall, jag och Malm höll på att flabba ihäl oss,, hon pratade väldigt roligt, och aashögt över hela vagnen typ,, haha...

Kul var det =)

Sen började Malm nynna på en låt vi skrev typ i trean!!! Trean asså!!


Pesten den kom till oss,
Dödade två,
Men jag är ensam kvar,
Vad gör jag då?
Måste jag leva själv?
Ja det måste du!
Men hon lever än,
Fast hon är sjuk!

Pesten kom inte hit,
Du är en skit,
Ingen vill ha dig här,
Du är inte populär!

Pesten kom inte hit,
Du är en skit,
Ingen vill ha dig här,
Du är inte populär!!

Sluuut!! Visst var den bra,, fast ni kan ju inte höra, men den var bra i alla fall.. =)
Jaa, och sen cyklade jag hem, vi fick sluta lite tidigare,,
Så nu tänkte jag läsa lite bloggar =)..




Jojjo fotar gräs med sin kamera =)


Mjau;;

Kommentarer
Postat av: linnéa - music productions

sv: ohja det borde du göra! :D det är jättekul att spela ett instrument :)

2009-05-07 @ 15:38:27
URL: http://linneahasselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0