Slutar 4 egentligen -.-

Tjo, hur mås det idag :P?
Jag har det finfint iaf, men jag skolkade 2 lektioner på slutet... jag måste LÄRA mig att gå i skolan HELA dagen!! Var ju länge sen nu, skolkar typ sista lektionerna, palla lixom -.-... iaf,,
I dag hade vi friluffsdag..??? (idrottsdag fri idrottsdag eller nått :P) så, ... ja-det var blött!! regnade typ och var lite kallt, men annars okej =) jag stannade inte länge, dock jag skulle till tandläkaren och fixa några grejjer på tandställningen, så nu gör det ont igen =O men inte värre än förra gången, tack och lov =)

Sen gick sara och jag hem till mig och käkade ägg och pasta! det var gott :P

Ajaa..
Imorn kommer dom nya 6orna till skolan också, vi ska typ vara deras faddrar eller nått :) men jag ska inte guida imorn i alla fall, men Malm ska och jag vet inte om nån annan ska..=)
Men joo det ska väl bli kul,
och vi har ju sovmorgon imorn också.. wiiho!  schöönt  =  D

HA DET SÅ BRA <3


 PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0